söndag 7 december 2008

Fototriss - Siffror



La Cronoscalata är en biltävling som går av stapeln på Sicilien varje år i augusti. Allt från trimmade Fiat 500 till riktiga racingbilar tävlar om vem som kan köra den kurviga vägen mellan Giarre och Milo fortast. Vid startpunkten i Giarre finns några mat och dryckesförsäljare, men de flesta tar plats någonstans längs vägen för att titta på bilarna. Inne på trivago kan man se fler bilder och läsa recensioner från tävlingen.

Fler siffror hittar man inne på fototriss

12 kommentarer:

Anonym sa...

Mycket bilar och siffror. Hade inte haft någonting emot att få vara med där... i värmen!
Ha det gott!
Erika

Anonym sa...

Härliga bilder!

Anonym sa...

Gillar dina bilder! Favorit blir någon av dom två sista för dom var extremt söta och ser inte riktigt ut att höra hemma i ett rally!
Hoppas att du får en skön söndag! =) /maria_6909

Mita sa...

Jag gillar bilar, den första skulle jag vilja köra. Ha det bra

Pia sa...

Härliga fartfyllda(?) bilder!! Sommarvarmt och ljuvligt!! Må gott i veckan!!

annette sa...

Där skulle jag velat vara med och allra helst ratta den mittersta bilen, så SÖT!


//annette

Jah Hollis sa...

Söta små Fiat-bilar som kontrast till muskelracern på översta bilden.

Agneta sa...

Jag gillar röda bilar så mitten bilden blir favorit hos dig.

Anonym sa...

Jösses vilka härlig bilar o bilder...favorit - näää, kan inte välja en - väljer alla!
Kramis

Anonym sa...

Åhhh vilka häftiga bildar, 101:an blir min favorit :)

Anonym sa...

Det hade varit roligt att se den tävlingen,för vägarna påsicilien kan väl intevara så breda. Bil(d) 3min favorit.

Anonym sa...

Så söt bilen i mitten var den måste bli min favorit =)