onsdag 10 september 2008

Medlemsintervju - Ann-Kristin


Berätta lite om dig själv Ann-Kristin!
Jeg er ei jente på 14 år gammel. Jeg elsker hunder, og vi har nettopp startet en Kennel. Jeg liker veldig godt å reise til utlandet.

Hur upptäckte du trivago?
Jeg fikk vite om trivago av min søster Linda.

Vilken var din senaste resa?
Min siste reise var til Sverige.. Men hvis man mener litt lenger unna Norge så var det i Tyrkia.

Vilken blir din nästa resa?
Det stor jeg blir Thailand med min famile og Linda, Jørn, Milli og Tony.

Berätta om ett reseminne som du aldrig glömmer!
Jeg kommer nok ikke da jeg holdt store, tunge og lange slanger i Tyrkia. Jeg kommer nok ikke til å glemme at jeg rei på kameler en god stund i Tyrkia.

Något som du aldrig reser utan?
Jeg har alltid meg meg klær, solkrem og kamera selvfølgelig.

Vad är det bästa med trivago?
Det beste med trivago er at man kan tjene penger på det man skriver om. Det og også bar at folk kan gi deg %`er og si hvor godt de likte innlegget.

Vilken är din favoritplats på jorden och varför?
Det er jeg ikke helt sikker på men likte veldig godt Tyrkia fordi det er et veldig fint land, og det hotellet vi var på var kjempe fint.


Inga kommentarer: